dimecres, 25 de novembre del 2009

50 anys d'excursionisme a Sant Boi


Aquest divendres 27 de novembre a les 20:30 hores, farem l'Acte de Presentació del llibre dels 50 anys del moviments excursionista a Sant Boi. En part per celebrar els 25 anys del Centre Excursionista de Sant Boi ( ara ja dit CESBoi) i com no, per no oblidar aquells que ens van obrir camí i conèixer la història què compartim.





Per connectar-ho amb la meva història, només cal mirar el què tinc del meu pare, un referent per a mi, malgrat la seva absència:


Una federativa del 76' que encara conservem. Una tradició de fer, d'estimar, de ser, de viure... de la muntanya i la natura.









I d'una il·lusió: una iniciativa que ja sorgia d'un Grup Excursionista (encara no conec molt la seva història). La fundació del Centre era una realitat i ell hi va contribuir (ma mare com la seva dona també!! Era la núm11.)


Quan formes part d'algo així, que tanta gent hi ha estat involucrada per un sentiment comú, la muntanya, et fa emocionar quan se celebren els 25 anys! Bé ara ja 29...

Jo hi he intentat aportar el meu gra de sorra i per lluny que estigui seré sent del meu centre!! Del nostre Centre Excursionista!!




Ens espera un vespre d'emocions, ploreres, descobriments... compartits amb aquells que hi eren aleshores, ara i que hi seran en un futur. Els nostres companys i amics de muntanya.

6 comentaris:

  1. Molt maco Miriam!! Molt curiosa la llicencia del la FEDME d'aquella epoca, ens veiem divendres!!!

    ResponElimina
  2. Molt bé la teva aportació.
    Crec que jo també m'emocionaré, es un privilegi per mi haver conegut a tots els socis i socies del Centre, i en algún cas, haver enllaçat generacions, com els coll, havent escalat amb el teu pare i amb tú.
    Per cert, el nostre centre es continua dient
    CENTRE EXCURSIONISTA SANT BOI

    Flip

    ResponElimina
  3. ENS VEIEM A LA PRESSENTACIÓ. SEGUR QUE SERÀ EMOTIU. I ESTIC AMB EL "FLIP" ENCARA ES DIU CENTRE EXCURSIONISTA SANT BOI.
    UN PETÓ BEN GROS

    ResponElimina
  4. En tinc moltíssimes ganes.
    Fins demà maca, una abraçada!

    ResponElimina
  5. He tornat els once anys!!!!!
    Bona sort i no oblidis els mocadors.

    ResponElimina
  6. ey!!! hola!!! ens veiem i ens emocionem...
    esperem molts posts.
    neus i david

    ResponElimina

Tardor al Pallars